Saturday, December 22, 2012

Absolutna zmeda duha


Ne vem, ali samo jaz osebno, ali gre za širši fenomen, ampak zelo sem zmeden. Mislim, nisem zmeden navznoter, glede sebe, ampak glede sveta. Ne vem več, kam se opreti za dejstva. Naj malce razložim. Dnevnik piše: na protestih 10 000 ljudi. Siol piše 5000. Marjan Ogorevec piše knjige o etiki bioenergetikov. In prepisuje knjige od Lazareva. Tako pravi kolega, ki je Lazareva bral. Domančič pravi, da zdravi gangreno spodnjih okončin. Ampak začuda ljudem še vedno režejo noge. Ljudje govorijo o odpuščanju in v isti sapi kritizirajo zlobne ljudi, ki vladajo temu svetu. Vsi kritizirajo znanost, vsi kritizirajo religijo, vsi kritizirajo neumneže, kulturnike, primitivce, revne (sami so si krivi), bogate (kradejo), ... Besede so izgubile pomen, ničesar več ni, kar bi bilo jasno. Nekdo mi govori o tujih vlagateljih - jaz pa sem mislil, da so to kapitalisti. V ZDA pa so postali "job creators". Spet mi govorijo, da je res neumno imeti v državni lasti podjetje, ki dela minus ali plus, in da je za mene (državljana) bolje, da se to proda tujemu vlagatelju. Ker potem bo imel on plus (in plačal davke) ali pa bo on imel minus. Kaj se zgodi, če ima kapitalist minus, pa nobeden ne pove. In koliko davkov bo plačal in komu? Ko Mencinger kaj pripomne, se mi zdi res fajn. Potem pa kdo, ki ga poznam reče, ja, ta Mencinger je res gnoj. Kdo je zdaj kdo, kdo je s kom in kdo je kaj in kaj je kdo?

Absolutna zmeda duha. Takoj bo pristopil teoretik zarote (hvalabogu praktikov ne poznam) in bo rekel, vidiš, oprali so ti možgane, zmeden in si in to je "njihov" cilj. Za "njihov" vstavi prosto po domišljiji.
Berem in berem in berem. Razmišljam, ampak opažam le eno stvar. Resnica je kompleksna in izmuzljiva, odvisna od opazovalca in krojena po meri njegovega uvida. Z Zu zdaj prebirava in gledava eno ameriško energy profiling zadevo - menda sem tip 3. Ogenj. Temeljna karakteristika - usmeritev k cilju. OK, recimo. Kaj je moj cilj? Več različnih na več različnih področjih. Kakšen je smisel? Whatever, bi rekel Wilko. In vesel sem, da imam zelo jasen cilj, kaj želim postati kot oseba. Tako negativno kot pozitivno sem zelo jasno profiliral svoj osebnostni cilj. Bolj sem mi oža polje moje zavesti, bolj je cilj jasen, bolj se mi svet kaže kot zmeden, kaotičen in nerazumljiv. Zato govorim o zmedi duha. Ničesar več ne razumem in mislim, da sem na dobri poti. Ko opazujem ljudi, kako se oklepajo gotovosti v svojem življenju, jih razumem. Ogorevc v svoji knjigi govori o egregorjih. Egregor je bitje, ki se ustvari s pomočjo intencije. Tako se spočne. Zelo lepo ga opiše in s tega vidika je knjiga, pa četudi prepisana, vsaj meni, dala nov uvid v naravo našega sveta. Ne gre za neko nadnaravno zadevo, neko čudno mistično inkorporirano bitje. Še najbližje je beseda ideologija. Vsi vemo, kako ideologija živi svoje življenje in na neki točki je ne moremo več razbiti na ljudi, ki jo mentalno hranijo. Ideologija živi kot samosvoja pošast, ki jo je nemogoče ubiti. Takoj sem pomislil na našega Janeza in Boruta. Onadva sta samo še svoja egregorja. Bitje, ki sta ga ustvarila, je nase prevzelo toliko samostojnosti, da osebe za njim ni več. Obema je pri ustvarjanju tega bitja pomagalo toliko ljudi, da se rezultatu ne gre čuditi. Sedaj niti podpore ljudi ne rabita več. Bitje je postalo tako močno, da ga je nemogoče odstraniti, četudi bi vsi ljudje spregledali in ga hoteli uničiti. Uničita ga lahko le sama. Sedaj razumem ta mirage, ki se nam odvija pred očmi. Nobena politična analiza mi ni pomagala, noben psiholog, rabil sem "prepisano knjigo". Če na svet okoli sebe pogledam na ta način, je veliko bolj jasen. Vsak človek vleče s sabo kup teh egregorjev, eni po stotine, eno pa eno samo ogromno pošast. Včasih vidiš človeka, ki mu egregor samo kuka izad hrbta, včasih človeka sploh ne vidiš več. Tudi človek, podoba človeka je egregor. Je bitje, ki ga dominira v njegovi človečnosti. Egregor nima etičnega predznaka. Človek brez egregorjev ne obstaja. So osnovni način bivanja človeka. Zato pravi Bruce Lee: "As you think, so shall you become"

Kaj torej mislimo in kakšna bitja moči pošiljamo v vesolje, med soljudi in v svoje telo? Jaz sem ustvaril enega, ki skrbi za zmedo. Ljudje, ki se z mano pogovarjajo, postanejo zmedeni, če ga spustim z verige. Rad ga imam in težko sem mu odpovem. Niti ne znam, kako. Ampak kanim se naučiti.

No comments:

Post a Comment